Mobilni użytkownicy pamiętają reklamowane marki
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wzrosła liczba osób, które spotkały się z mobilną reklamą i pamiętają reklamowane marki.
W okresie od stycznia do marca bieżącego roku, liczba Amerykanów pamiętających, że widzieli na ekranach swoich telefonów komórkowych reklamy, zwiększyła się z 78 do 82 milionów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na raport firmy Limbo, stworzony we współpracy z firmą badawczą GFK/NOP Research.
Spośród badanych, którzy spotkali się z takimi reklamami, 41 procent potrafiło sobie przypomnieć co najmniej jedną reklamowaną markę. To wzrost w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami, kiedy wskaźnik ten wynosił 34 procent. W I kwartale tego roku najwyższy odsetek mobilnych użytkowników pamiętających reklamy - 52 procent - zanotowano w przypadku respondentów w wieku od 18 do 24 lat.
Z raportu Limbo wynika również, że w USA jest obecnie około 255 milionów użytkowników telefonów komórkowych, w porównaniu z 251 milionami w IV kwartale ubiegłego roku. Najpopularniejszą mobilną usługą są wiadomości SMS, z których korzysta 138 milionów osób. Następne są tutaj: wiadomości MMS (88 mln), internet lub WAP (69 mln), gry (66 mln), wideo lub telewizja (20 mln) oraz radio (7 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy pamiętają reklamowane marki