Mocna pozycja grupy Time
Grupa Radiowa Time zarobiła w 2004 roku 131 755 010 mln zł?
Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30 proc. - wynika z informacji prasowej sieci Eska.
Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.
[Medium] |
'2003(zł) |
Udział |
'2004(zł) |
Udział |
Dynamika |
RMF FM (Bez Clasic) |
284 512 450 |
33% |
332 536 990 |
32% |
17% |
Radio ZET (bez Radiostacji) |
227 934 711 |
26% |
261 235 148 |
25% |
15% |
Grupa Radiowa Time |
101 053 642 |
11,6% |
131 755 010 |
12,6% |
30% |
Polskie Radio(ogólnopolskie) |
77 518 869 |
9% |
89 481 273 |
9% |
15% |
Agora |
61 770 937 |
7% |
74 485 656 |
7% |
21% |
Pozostałe |
48 582 436 |
6% |
58 977 261 |
6% |
21% |
Polskie Radio-lokalne |
26 945 730 |
3% |
35 034 465 |
3% |
30% |
AdPoint |
12 436 277 |
1% |
22 640 263 |
2% |
82% |
Plus |
7 898 421 |
1% |
16 672 698 |
2% |
111% |
WAWA |
17 137 024 |
2% |
12 870 807 |
1% |
-25% |
Radiostacja |
6 458 430 |
1% |
8 457 444 |
1% |
31% |
Razem |
872 248 927 |
100% |
1 044 147 015 |
100% |
20% |
Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe, bez autopromocji.
Cztery rozgłośnie Radio Eska znalazły się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach stacji radiowych w ubiegłym roku. Są to Eska Warszawa (21,7 mln zł), Eska Wrocław (21,6 mln zł), Eska Poznań (15,7mln zł) i Eska Łódź (15,3 mln zł).
Dołącz do dyskusji: Mocna pozycja grupy Time