SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mocny wjazd PDK

Nowy serwis Powszechnego Domu Kredytowego S.A.

Ponad 10 000 użytkowników i 2 nagrody w ciągu pierwszych 5 dni istnienia nowego serwisu Powszechnego Domu Kredytowego S.A.

To efekt przemyślanej strategii i śmiałej kreacji Maxa Webera, doskonale współgrającej z filozofią marki PDK - informuje nadawca. 

Powszechny Dom Kredytowy, nowy i już znaczący na polskim rynku operator kredytów samochodowych, postawił na internet i na Maxa Webera, udawadniając, że kredyt może być łatwy, lekki i przyjemny. PDK wśród konkurencji wyróżnia się uproszczoną procedurą, elastycznością i mobilnością doradców. Max Weber znakomicie oddał te cechy w nowym serwisie, wzbudzając zachwyt na międzynarodowych forach.

- Otrzymujemy mnóstwo e-maili z gratulacjami. Nawet nas zaskoczyło tak spontaniczne przyjęcie nowego serwisu - mówi Jarosław Gąsiorek, Prezes Zarządu Powszechnego Domu Kredytowego]

Serwis korporacyjny to tylko pierwszy krok w długofalowej strategii wykorzystania mediów interaktywnych przez PDK. Szykujemy kolejne niespodzianki - mówi Grzegorz Mogilewski, Prezes Zarządu Maxa Webera.

Dołącz do dyskusji: Mocny wjazd PDK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl