Mocny wjazd PDK
Nowy serwis Powszechnego Domu Kredytowego S.A.
Ponad 10 000 użytkowników i 2 nagrody w ciągu pierwszych 5 dni istnienia nowego serwisu Powszechnego Domu Kredytowego S.A.
To efekt przemyślanej strategii i śmiałej kreacji Maxa Webera, doskonale współgrającej z filozofią marki PDK - informuje nadawca.
Powszechny Dom Kredytowy, nowy i już znaczący na polskim rynku operator kredytów samochodowych, postawił na internet i na Maxa Webera, udawadniając, że kredyt może być łatwy, lekki i przyjemny. PDK wśród konkurencji wyróżnia się uproszczoną procedurą, elastycznością i mobilnością doradców. Max Weber znakomicie oddał te cechy w nowym serwisie, wzbudzając zachwyt na międzynarodowych forach.
- Otrzymujemy mnóstwo e-maili z gratulacjami. Nawet nas zaskoczyło tak spontaniczne przyjęcie nowego serwisu - mówi Jarosław Gąsiorek, Prezes Zarządu Powszechnego Domu Kredytowego]
Serwis korporacyjny to tylko pierwszy krok w długofalowej strategii wykorzystania mediów interaktywnych przez PDK. Szykujemy kolejne niespodzianki - mówi Grzegorz Mogilewski, Prezes Zarządu Maxa Webera.
Dołącz do dyskusji: Mocny wjazd PDK