Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa tworzą w Leo Burnett kreacje dla Orange Polska
Do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa. Jako team kreatywny pracują dla nowego klienta firmy - Orange Polska.
Świątek-Król i Stypa przeszły do Leo Burnett z agencji Saatchi & Saatchi IS – w której pracowały jako team kreatywny.
Monika Świątek-Król objęła stanowisko senior Copywritera. Swoje 15-letnie doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w agencjach Plej, Grey, Euro RSCG oraz Saatchi & Saatchi IS, obsługując m.in. takich klientów jak: P&G, mBank, Danone, Tyskie.
Agnieszka Stypa objęła funkcję senior art directora. 18 lat doświadczenia zdobywała, pracując m.in. w agencjach Plej oraz Grey. Tworzyła projekty dla takich marek jak P&G, Heineken, Lotto, Ikea.
Agencja Leo Burnett rozpoczęła reklamową obsługę strategiczno-kreatywną Orange Polska w wyniku wygranego przetargu, rozstrzygniętego w grudniu ubiegłego roku. Tym samym firmy ponownie nawiązały współpracę, która trwała w latach 2007-2013. Marketer w swojej strategii reklamowej ma skupić się na promowaniu usług Orange Love i Światłowód.
Dołącz do dyskusji: Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa tworzą w Leo Burnett kreacje dla Orange Polska