SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Morning show Dwójki zyskało na zmianie pory emisji

"Pytanie na śniadanie" po zmianie pory emisji zyskało widzów.Program znów wygrywa rywalizację z "Dzień Dobry TVN". Śniadaniowymagazyn TVN utrzymał jednak znaczną przewagę w komercyjnej grupiedocelowej.

Morning show Dwójki między 5 a 23 stycznia b.r. śledziło średnio727 tys. widzów, zapewniając stacji 17,27 proc. udziału w rynku (wsezonie jesiennym wrzesień - listopad 2008 roku program miał 509tys. widzów i 14,29 proc. udziału w rynku). Konkurencyjne "DzieńDobry TVN" zainteresowało w badanym okresie 653 tys. osób i dałostacji 15,43 proc. udziału w rynku ( jesienią 593 tys. widzów i18,03 proc. udziału) - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danychAGB Nielsen Media Reserach.

Pytanie na śniadanieWszyscy 4+
DataStartKoniecAMRSHR %
05-01-200908:3010:42620 65516,70%
06-01-200908:2910:40819 37519,02%
07-01-200908:3010:42834 89019,38%
08-01-200908:3010:36738 00717,94%
09-01-200908:3010:35778 70819,32%
12-01-200908:3010:39721 81017,29%
13-01-200908:3010:34745 57617,84%
14-01-200908:3010:42723 95116,90%
15-01-200908:3010:37726 42517,01%
16-01-200908:3010:34658 14315,65%
19-01-200908:3110:35719 37016,53%
20-01-200908:2910:32705 65216,47%
21-01-200908:3010:35801 80718,45%
22-01-200908:3110:34626 94014,82%
23-01-200908:3010:50673 11915,25%
średnia

727 31117,27%


Dzień dobry TVNWszyscy 4+
DataStartKoniecAMRSHR %
05-01-200908:3010:59555 19914,84%
06-01-200908:3010:58650 86315,05%
07-01-200908:3010:58578 20813,40%
08-01-200908:3010:57635 93115,37%
09-01-200908:3010:58653 92416,05%
12-01-200908:3010:58616 57914,69%
13-01-200908:3010:57762 83318,22%
14-01-200908:3010:58630 97114,70%
15-01-200908:3010:56626 60414,62%
16-01-200908:3010:57647 07615,42%
19-01-200908:3010:57628 99314,47%
20-01-200908:3010:58698 18416,18%
21-01-200908:3010:57749 18417,17%
22-01-200908:3010:58748 23117,45%
23-01-200908:3010:57609 49013,87%
średnia

652 95715,43%


Alicja Resich- Modlińska, nadzorująca śniadaniowe pasmo Dwójkinie kryje zadowolenia.

- Przesunięcie 'Pytania' na 8.30 było bardzo dobrą decyzją. Odstycznia walczymy z konkurencją tylko na polu dziennikarskim.Przynosi to oczekiwane efekty - mówi Resich- Modlińska w rozmowie zportalem Wirtualnemedia.pl. - Mamy znakomitych ekspertów, wybitnychprofesorów. W każdym programie są gwiazdy z pierwszej półki -zachwala swój magazyn.

TVN nie czuje się jednak przegrany w styczniowej rywalizacji zDwójką. - Zupełnie nie bierzemy pod uwagę grupy 4+. Budujemy swojąramówkę oraz ofertę programową pod grupę docelową 16-49. I tylkoten target jest badany na potrzeby naszych programów - mówi RemikMaścianica, producent "Dzień Dobry TVN". - Atrakcyjni dlareklamodawców widzowie zdecydowanie chętniej wybierają nasz magazyn- dodaje.

Słowa Maścianicy potwierdzają dane. Wśród widzów między 16 a 49rokiem "Pytanie na śniadanie" ma 235 tys. widzów i 14,35 proc.udziału w rynku, zaś "Dzień Dobry TVN" 292 tys. osób osób 17,64proc. udziału w rynku.

Dzień dobry TVN

16 - 49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

05-01-200908:3010:59253 82617,42%
06-01-200908:3010:58288 03517,33%
07-01-200908:3010:58250 31615,08%
08-01-200908:3010:57275 36616,34%
09-01-200908:3010:58269 33716,85%
12-01-200908:3010:58292 13416,93%
13-01-200908:3010:57328 01718,93%
14-01-200908:3010:58285 44816,36%
15-01-200908:3010:56333 99819,17%
16-01-200908:3010:57326 68818,26%
19-01-200908:3010:57244 87114,95%
20-01-200908:3010:58341 06920,95%
21-01-200908:3010:57270 07017,04%
22-01-200908:3010:58369 65122,76%
23-01-200908:3010:57250 14216,01%
średnia

291 95917,64%

Pytanie na śniadanie

16 - 49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

05-01-200908:3010:42161 12411,23%
06-01-200908:2910:40252 10515,19%
07-01-200908:3010:42239 58114,56%
08-01-200908:3010:36281 97816,92%
09-01-200908:3010:35246 06615,63%
12-01-200908:3010:39234 89913,75%
13-01-200908:3010:34258 01815,03%
14-01-200908:3010:42289 52716,65%
15-01-200908:3010:37247 22314,27%
16-01-200908:3010:34236 98013,20%
19-01-200908:3110:35214 58313,13%
20-01-200908:2910:32235 67014,64%
21-01-200908:3010:35231 79914,78%
22-01-200908:3110:34193 27212,08%
23-01-200908:3010:50212 14113,49%
średnia

235 48014,35%


Różnice nie są jednak tak znaczne przy analizie wpływówreklamowych. W ostatnim tygodniu (15 - 23 stycznia) oba programyzarobiły około 1,3 mln złotych (cennikowo, bez rabatów). Wszystkiedane AGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Morning show Dwójki zyskało na zmianie pory emisji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl