MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną
MTV Polska oraz sieć H&M organizują wspólny konkurs. Jego uczestnicy mogą wygrać m.in. bilety na londyński koncert Beyonce.
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zrobią zakupy w dowolnym sklepie sieci H&M oraz kreatywnie opiszą, dlaczego chcą się wybrać na koncert Beyonce. Do wygrania jest 10 wycieczek do Londynu, na które można zaprosić dwoje przyjaciół. W stolicy Wlk. Brytanii będzie można zrobić zakupy w sklepie H&M, zwiedzić miasto oraz 30 kwietnia wziąć udział w koncercie Beyonce.
Dodatkowo organizator przygotował dla 150 osób karty upominkowe na zakupy w H&M. W akcję zaangażowana jest Patricia Kazadi, która będzie towarzyszyła zwycięzcom konkursu w Londynie.
Akcji towarzyszy kampania, w ramach której na antenie MTV Polska, Comedy Central Polska, TVN i TVN7, w internecie oraz na Facebooku emitowane są spoty z udziałem bloggerów modowych.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział MTV Polska w rynku w marcu br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną