Murator uruchomił portal rodzinny
Murator udostępnił właśnie portal dlarodzinki.pl - swój pierwszy serwis internetowy o tematyce familijnej. Startowi witryny towarzyszy kampania promocyjna w mediach.
Serwis składa się z pięciu głównych działów. "Dziecko" mówi o zdrowiu, rozwoju i wychowaniu noworodka, przedszkolaka i ucznia, a w sekcji "Rodzice" znajdują się porady dla wychowujących potomstwo dotyczące m.in. psychologii i prawa. W dziale "Dom" można znaleźć przepisy kulinarne i sposoby na wystrój wnętrz, a w części "Zakupy" - adresy sklepów, wypożyczalni itp. Natomiast w sekcji "Na luzie" zamieszczane są informacje o ciekawych wydarzeniach i rady, jak spędzać wolny czas.
Dlarodzinki.pl jest portalem interaktywnym: dorośli mogą umieszczać w nim własne teksty (artykuły), prowadzić blog, wypowiadać się na forum, zamieszczać filmy i ogłoszenia (np. dotyczące opiekunek do dzieci). Serwis zawiera porady specjalistów - każdy użytkownik może również zwrócić się do eksperta we własnej sprawie. Natomiast dzieciom stworzono niepowtarzalna możliwość interaktywnej rozrywki: mogą korzystać z atrakcyjnego graficznie internetowego placu zabaw - gier, kolorowanek, labiryntów i zabaw edukacyjnych.
Kampania promocyjna dlarodzinki.pl obejmie portale internetowe (m.in. kampania banerowa na wp.pl), wyszukiwarkę Google.pl oraz tytuły prasowe publikowane przez Muratora: magazyny i dziennik "Super Express". Kreację kampanii przygotował dział multimediów tego wydawnictwa , a nadzoruje dział marketingu serwisów internetowych firmy. Natomiast wyłącznym przedstawicielem sprzedaży powierzchni reklamowej jest Internetowy Dom Mediowy net S.A.
Dołącz do dyskusji: Murator uruchomił portal rodzinny