SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów

Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.

Magazyn „Na językach” nadawany jest na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 3 lutego br. Średnia widownia pierwszych trzech odcinków show wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą oglądalnością cieszył się trzeci odcinek show, pokazany 17 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln widzów.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku program obniżył nieco widownię niedzielnego pasma między 22.00 a 23.00. Rok wcześniej stację w tym paśmie oglądało bowiem 1,29 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,25 proc. oraz 13,01 proc.

TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, co daje jej 17,80 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku 7”; 15,29 proc.). Za TVN spośród głównych stacji plasuje się tylko TVP2 (serial „Głęboka woda” oraz magazyn „Kocham kino”; tylko 3,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt” (więcej na ten temat).


Widownia magazynu „Na językach”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-02-2013 1222025 10,02% 11,18%
10-02-2013 1101013 9,80% 9,91%
17-02-2013 1310827 11,26% 12,08%
Średnio: 1213528 10,37% 11,10%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2083414 17,80% 19,15%
Polsat 1789772 15,29% 17,56%
TVN-Na językach 1213528 10,37% 11,10%
TVP2 426639 3,65% 3,20%

Dołącz do dyskusji: „Na językach” Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Przecież ten program to dno, coś na kształt gazetki szkolnej, Poziom intelektualny zero a dyskutuajcy w tyn programie to zaden autorytety tylko żenada.
0 0
odpowiedź
User
waga
Było do przewidzenia, komuś w w TVN biust prowadzącej rzucił się na oczy
0 0
odpowiedź
User
kamil
Ja rzadko ogladam TVN poniewaz to stacja pelna glupoty.
0 0
odpowiedź