Nakłady na mobilną reklamę w górę
Reklamodawcy z całego świata przeznaczą w przyszłym roku na mobilną reklamę 2,9 miliarda dolarów.
To wzrost o 1,9 miliarda dolarów w porównaniu z rokiem bieżącym - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczej Strategy Analytics.
Firmowi analitycy przewidują też, że coraz większa liczba marek będzie umieszczać reklamy w różnych rodzajach mobilnych mediów.
Z kolei eMarketer szacuje, że w latach 2007 - 2012 wydatki na mobilną reklamę zwiększą się tylko w USA z 1,7 do 6,5 miliarda dolarów, a na całym świecie z 2,7 do 19,1 miliarda dolarów.
Największą część tej sumy (14,2 miliarda dolarów) ma wówczas stanowić reklama w mobilnych wiadomościach. Następna pod tym względem będzie reklama w mobilnych wyszukiwarkach (3,8 miliarda dolarów) oraz mobilna reklama graficzna (1,2 miliarda dolarów).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Nakłady na mobilną reklamę w górę