„Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i pasmo filmowe „Mega Hit” najdroższe w cenniku Polsatu
W listopadzie w ramówce Polsatu najwyższe ceny będą miały reklamy emitowane przy programie „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
Nawet 111 tys. zł zapłacą za emisję 30-sek. spotu reklamodawcy zainteresowani blokiem przy programie „Nasz nowy dom”, który można oglądać w Polsacie w czwartkowe wieczory (cena netto, bez rabatów).
Kilkanaście tys. zł mniej zapłacą za spot przy serialu „Przyjaciółki” - 93,1 tys. zł. Z kolei na spot w bloku w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” będą musieli przeznaczyć nawet 88,7 tys. zł.
Tylko 700 zł mniej kosztuje z kolei emisja filmu przy niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym – stawka 88 tys. zł dotyczy „Rybnickiej Jesieni Kabaretowej Ryjek 2018”.
Wśród seriali – poza wspomnianą produkcją „Przyjaciółki”, najwyższą cenę reklam ustalono przy emitowanej codziennie „Pierwszej miłości” - stawki dochodzą nawet do 78,1 tys. zł. Niewiele mniej kosztuje reklama przy niedzielnym „W rytmie serca" - maksymalna kwota to 71,3 tys. zł. Najtańszy pod tym względem jest „Ślad” - tu cena nie przekracza kwoty 50,7 tys. zł.
Zróżnicowane są stawki spotów przy programach rozrywkowych – wynoszą odpowiednio: „The story of my life” - 32,3 tys. zł, „World of dance”- 47,3 tys. zł, „Twoja twarz brzmi znajomo” - 44,5 tys. zł.
Ceny spotów przy „Wydarzeniach” dochodzą do 79,2 tys. zł w dni powszednie i 67,5 tys. zł w niedzielny wieczór. Przy serwisie sportowym stawki wynoszą odpowiednio: 71,1 tys. zł i 91,6 tys. zł, a dla prognozy pogody – 73 tys. zł i 91,4 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv – po TVN Media i Biurze Reklamy TVP.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i pasmo filmowe „Mega Hit” najdroższe w cenniku Polsatu
Najbardziej pozytywny program ze wszystkich realizowanych w Polsce.