„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry
Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w lutym br. był ze sporą przewagą magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “NG Traveler”, zaś największym spadkiem dotknięty został “Voyage”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w lutym br. wyniosła 50 945 egz. i była o 0,8 proc. niższa niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 34 893 egz. i była aż o 41,1 proc. wyższa niż w lutym ub.r. To największy wzrost w zestawieniu.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 13,2 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 12 913 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 50 945 | 51 380 |
NG Traveler | 34 893 | 24 733 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 12 913 | 14 878 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 10 174 | 9 903 |
Największy wzrost sprzedaży w lutym br. względem stycznia br., wynoszący 22,9 proc., zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń |
ZKDP | 2012 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 50 945 | 53 955 |
NG Traveler | 34 893 | 28 792 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 12 913 | 13 165 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 10 174 | 8 278 |
Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry