SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w lutym br. był ze sporą przewagą magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “NG Traveler”, zaś największym spadkiem dotknięty został “Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w lutym br. wyniosła 50 945 egz. i była o 0,8 proc. niższa niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 34 893 egz. i była aż o 41,1 proc. wyższa niż w lutym ub.r. To największy wzrost w zestawieniu.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 13,2 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 12 913 egz.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska50 94551 380
NG Traveler34 89324 733
Voyage - Magazyn o Podróżach12 91314 878
Podróże - Magazyn Turystyczny10 1749 903


Największy wzrost sprzedaży w lutym br. względem stycznia br., wynoszący 22,9 proc., zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

Wirtualnemedia.pllutystyczeń
ZKDP2012
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska50 94553 955
NG Traveler34 89328 792
Voyage - Magazyn o Podróżach12 91313 165
Podróże - Magazyn Turystyczny10 1748 278

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl