„National Geographic Polska” z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji
Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl.
National-geographic.pl zyskał nową oprawę graficzną i wygląd stron artykułowych, zmieniono też nawigację. Bardziej wyeksponowane zostały zdjęcia oraz opcje społecznościowe.
- Planujemy nowe cykle, przygotowujemy materiały tylko na stronę internetową i to, co cieszy mnie najbardziej, inwestujemy w nasze autorskie produkcje wideo. Dodatkowo jesteśmy dostępni na Facebooku, Instagramie i YouTube, a nasze magazyny można pobrać również w wersjach na tablety - wylicza Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna „National Geographic Polska”. - Start nowego serwisu National-geographic.pl jest elementem długofalowej strategii digitalowej zbudowanej dla marki NG, odpowiadającej na zapotrzebowanie userów - fanów żółtej ramki. „Mocny” online jest i będzie bardzo ważnym dopełnieniem jej ekosystemu - dodaje Edyta Pudłowska, dyrektor wydawniczy i promocji „National Geographic Polska” i „Traveler”.
Do zespołu redagującego serwis dołączył Łukasz Głombicki, obejmując nowo utworzoną funkcję online managera. - Największą siłą „National Geographic Polska” są absolutnie wyjątkowe treści. Chcemy dostarczać je 24 godziny na dobę, na wszystkich nośnikach - desktop, tablet czy smartfon - to nasz główny cel - zapowiada
Przez ostatnie trzy lata Głombicki pracował w portalu Gazeta.pl, gdzie był wydawcą strony głównej i szefem serwisu Pieniadze.gazeta.pl. Wcześniej pracował m.in. jako dziennikarz naTemat.pl i TVN CNBC.
W sierpniu br. serwis National-geographic.pl zanotował 112,9 tys. użytkowników i 912 tys. odsłon, a wszystkie strony Grupy Burda Media Polska - 2,48 mln użytkowników i 22,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji