Produkty Nescafé promowane pod hasłem „Złota gorączka”
Ruszyła loteria pod hasłem „Złota gorączka” promująca markę Nescafé (należącą do Nestlé). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy marketingowe Unique One, Wavemaker Global i Publicis Poland.
W ramach promocji należy kupić jednorazowo dowolne produkty Nescafé (w tym ekspresy Nescafé Dolce Gusto) za minimum 10 zł, zachować potwierdzający to paragon i zgłosić na stronie goraczkazłotanescafe.pl. Zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną - do zdobycia jest 2,5 tys. nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł. Na zakończenie loterii, ze wszystkich oddanych zgłoszeń, zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 gram (można je wymienić na gotówkę).
Loteria ruszyła 1 marca i potrwa do końca kwietnia. Za jej za opracowanie kreatywne, obsługę (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród) odpowiada agencja Unique One.
Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie („Poradnik Handlowca”, „Wiadomości Handlowe”, „Handel”, „Hurt & Detal”) oraz sklepach (materiały POS).
Koncepcję i kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja Publicis Poland, materiały POS - Unique One, a reklamami telewizyjnymi zajęły się obie agencje. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker Global.
Dołącz do dyskusji: Produkty Nescafé promowane pod hasłem „Złota gorączka”
Pewnie o te ich ankiete chodzi. Nic innego mi do glowy nie przychodzi