SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix ogłasza datę startu pakietów z reklamami

Po miesiącach zapowiedzi Netflix ogłosił, że listopadzie wprowadzi w 12 krajach pakiety z reklamami. Nowa oferta na razie nie objęła Polski.

Na początek abonament reklamowy Netfliksa pojawi się w 12 krajach - są to Stany Zjednoczone, Australia, Brazylia, Francja, Hiszpania, Japonia Kanada, Korea Południowa, Meksyk, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.

Reklamy w Netflix - ceny pakietów

W Wielkiej Brytanii podstawowy pakiet reklamowy będzie kosztował 4,99 funtów (27,73 zł). W Stanach Zjednoczonych cena zaś wyniesie 6,99 dolarów (34,33 zł). We Francji cenę pakietu z reklamami ustalono na 5,99 euro (28,70 zł).

Pierwsi z nowych abonamentów będą mogli skorzystać Amerykanie - już od 3 listopada. W Wielkiej Brytanii oferta zacznie obowiązywać 6 listopada.

W porównaniu z obecnie obowiązującymi pakietami, wersja Netfliksa z reklamami będzie miała ograniczoną bibliotekę tytułów. Jakość odtwarzania wideo wyniesie 720p, średni czas trwania reklam ma wynieść od 4 do 5 minut na godzinę.

Reklamy będą miały długość 15 lub 30 sekund, będą pokazywane widzom przed oraz w trakcie programów i filmów.

Od pierwszego kwartału 2023 roku ruch reklamowy i widoczność reklam na Netfliksie będzie rejestrowany przez dwie firmy - DoubleVerify i Integral Ad Science. Ponadto w USA Netflix będzie używał pomiaru Nielsena Digital Ad Ratings (DAR).

Kiedy reklamy w Netflix w Polsce?

Partnerem technologicznym Netfliksa przy wprowadzaniu reklam jest Microsoft.

Plany wprowadzania reklam Netfliksa przyspieszyły po zapowiedzi konkurencyjnej platformy Disney+, która wdroży abonamenty reklamowe w grudniu.

Według „Wall Street Journal” Netflix chce, żeby reklamodawcy płacili oni 65 dol. za dotarcie do tysiąca widzów. To znacznie wyższa cena niż w przypadku innych serwisów streamingowych, które już oferują reklamy.

Nie wiadomo kiedy oferta pojawi się na polskim rynku. - Jesteśmy wciąż na wczesnym etapie prac nad wprowadzeniem tańszego pakietu wspieranego reklamami. Żadne decyzje w tym zakresie nie zostały jeszcze podjęte - poinformowało nas kilka dni temu biuro prasowe Netfiksa w Polsce, które zapytaliśmy o zespół do obsługi reklamowej.

Netflix ma na świecie 220,67 mln subskrybentów. Z danych Mediapanelu wynika, że wrześniu br. jego stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników. To 41,13 proc. wszystkich internautów z kraju. Każdy subskrybent spędził przy treściach platformy średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: Netflix ogłasza datę startu pakietów z reklamami

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bka
Standard, zapłać abonament TV i oglądaj reklamy
0 0
odpowiedź
User
belweder
czy moderacja jest taka sama w holyday (scum) jak profesora zwyklego (son)
0 0
odpowiedź
User
jd
Zatrudnijcie jakąś korektę, bo oczy bolą od tych wszystkich błędów.
0 0
odpowiedź