Netia chce przekroczyć 200 tys. abonentów internetu dzięki nowej promocji
Spółka telekomunikacyjna Netia chce pod koniec 2007 roku znacząco przekroczyć liczbę 200 tys. abonentów usług szerokopasmowego dostępu do internetu, poinformował prezes Mirosław Godlewski w poniedziałek.
W poniedziałek Netia rozpoczęła nową promocję "600 zł do ręki", która potrwa do końca roku. Klienci, którzy w jej ramach wykupią usługi dostępu do internetu, albo pakiet zawierający dodatkowo usługi głosowe, dostaną do 600 zł. Pieniądze zostaną przelane na specjalne bezpłatne karty Visa, wydane przez Citibank na potrzeby Netii, bezpośrednio po aktywacji usługi. Klienci będą mogli je wydać według własnego uznania.
"Naszym głównym celem jest zwiększenie liczby klientów, którzy zechcą korzystać z naszych usług w dłuższej perspektywie" - powiedział Godlewski podczas konferencji prasowej. W ramach promocji Netia oferuje umowy na 24 albo 36 miesięcy.
Netia ocenia, że nie licząc premii finansowej, jej usługi będą tańsze do 14% od analogicznych oferowanych przez Telekomunikację Polską SA (TP SA).
W ofercie "pakiet platynowy" (w jego skład wchodzi internet 2 mbit/s i usługi głosowe) w przypadku umowy na 36 miesięcy, abonament wyniesie 183 zł na miesiąc a klient otrzyma 600 zł. W przypadku umowy na 24 miesięcy, klient otrzyma 300 zł i będzie płacił 193 zł miesięcznie.
"Chcemy żeby nasi klienci odczuli korzyść jaką im oferujemy już bezpośrednio po wybraniu naszej oferty" - powiedział Godlewski. Dodał, że koszt pozyskania klienta będzie podobny jak w innych promocjach Netii, a spółka nie przekroczy budżetu planowanego na ten rok.
Według Godlewskiego, Netia 30 października miała ponad 183 tys. klientów internetu szerokopasmowego, z czego ponad 24 tys. to klienci lokalnych sieci ethernetowych, które firma przejęła w ostatnich miesiącach. Godlewski potwierdził, że Netia może sfinalizować jeszcze jedno przejęcie tego typu przed końcem roku.
W I połowie 2007 roku grupa Netii miała 88,81 mln zł straty wobec 23,30 mln zł straty rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 409,97 mln zł wobec 421,80 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Netia chce przekroczyć 200 tys. abonentów internetu dzięki nowej promocji