NetSprint.pl i Wirtualna Polska wprowadzają reklamy intertekstowe
NetSprint.pl i Wirtualna Polska w zarządzanej przez siebie sieci Adkontekst wprowadzają nową formę reklamową - Intertext. Emitowana ona będzie od połowy września w treści artykułów publikowanych na serwisach partnerskich w momencie, kiesy internauta najedzie kursorem na wyróżnione w tekście słowo.
Prowadzony przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę system reklamowy Adkontekst analizuje treść danego artykułu i wybiera słowa kluczowe, podkreślając je podwójną linią jako aktywny link. Wdrażana właśnie reklama intertekstowa aktywuje się w momencie, gdy użytkownik najedzie kursorem na wyróżniony wyraz - pojawia się wówczas boks zawierający tekst reklamowy, powiązany kontekstowo z artykułem. Intertext emitowany jest w osobnej warstwie graficznej i nie zniekształca struktury strony ani nie wpływa na czas jej ładowania.
- Nasz nowy produkt to odpowiedź na potrzeby zarówno reklamodawców, jak i wydawców - uzasadnia Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl. - Intertext dobrze wpisuje się w strategię reklamową portali, serwisów charakteryzujących się bogatymi zasobami treści w postaci artykułów, newsów itp. - dodaje Grzegorz Borowski, odpowiedzialny za produkty wyszukiwarkowe w portalu Wirtualna Polska.
Wprowadzane od połowy września w serwisach zrzeszonych w sieci Adkontekst reklamy intertekstowe są nieinwazyjne, ponieważ na danej stronie emitowane są maksymalnie cztery z nich. Poza tym poszerzają zakres tradycyjnych form reklamowych w sieci o nowe nośniki wyświetlane na wybranych przez reklamodawcę słowach i na serwisach o wskazanej przez niego tematyce oraz rozliczane (w modelu CPC) za efekt.
Dołącz do dyskusji: NetSprint.pl i Wirtualna Polska wprowadzają reklamy intertekstowe