“Newsweek” przygotował wersję na smartfony. Cena numeru to 3,69 zł
“Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) udostępnił wersję przygotowaną specjalnie do czytania na smartfonach.
- Zmierzamy do tego, aby “Newsweek” dostępny był w każdym popularnym urządzeniu. Polacy coraz chętniej kupują smartfony, które wykorzystują nie tylko jako telefon, ale także jako nośnik mediów - mówi Adam Różański, szef działu wydań cyfrowych w Ringier Axel Springer Polska.
Aplikacja zawiera wszystkie treści z drukowanej wersji “Newsweeka”, a dodatkowo wzbogacona jest o materiały wideo i galerie zdjęć w specjalnej sekcji „Zamiast słów”. Makieta magazynu została zaprojektowana na nowo, zgodnie z wymaganiami technicznymi smartfonów. Użytkownicy mogą nawigować pomiędzy stronami albo obejrzeć podgląd całego wydania i wybrać interesujące ich artykuły.
Aplikacja “Newsweeka” dostępna będzie na urządzenia z systemami Android i iOS. Pierwsze wydanie na smartfony będzie darmowe, a kolejne będą do kupienia w sklepie Google Play w cenie 3,69 zł oraz w App Store za 0,89 euro. Aplikacja umożliwia także prenumeratę magazynu na smartfony - miesięczną, trzymiesięczną, półroczną lub roczną.
Za przygotowanie aplikacji i wprowadzenie jej na rynek odpowiedzialny był dział wydań cyfrowych Ringier Axel Springer Polska.
“Newsweek” dostępny jest obecnie w postaci papierowego tygodnika, serwisu internetowego i jego mobilnej wersji, e-wydań i wersji na tablety, Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tygodnika w lutym br. wyniosła 120 119 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Newsweek” przygotował wersję na smartfony. Cena numeru to 3,69 zł