SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nietypowy początek kampanii 'Paprocki & Brzozowski for Reserved'

Reserved nietypowo zaczęło promocję kolekcji "Paprocki & Brzozowski for Reserved". Zanim ruszy komercyjna kampania, w serwisach społecznościowych pojawiły się filmy - zwiastuny nowej kolekcji. Część z nich to reportaże pokazujące, jak powstawał projekt, i jak wyglądają pierwsze wyprodukowane modele ubrań.

Filmy promocyjne znalazły się m.in. na Youtube.com, Wrzuta.pl oraz Googlevideo. Odnaleźć je możemy wpisując w wyszukiwarce frazę "Paprocki & Brzozowski for Reserved". Na tych krótkich materiałach wideo można zobaczyć m.in.: pierwsze stroje z kolekcji, wywiady oraz zespół podczas pracy nad kolekcją.

Działania internetowe zostały przygotowane przez Agencję PLEJ, która współpracuje z LPP już od kilku lat przy promocjach Cropptown, a w tym roku zaczęła także realizować działania promujące markę Reserved.

Regularna kampania promocyjna, przygotowana przez Zjednoczenie.com, od wielu lat współpracujące z Reserved, zacznie się w tym tygodniu. W pierwszym etapie akcji wysłanych zostanie ponad milion maili, w tym 350 tysięcy do bazy Reserved oraz pozostałe do klientów wp.pl oraz interia.pl.

Po akcji internetowej zaczną się działania w prasie, w telewizji i w internecie. Na 24-go stycznia zaplanowany jest pierwszy oficjalny pokaz kolekcji Paprocki & Brzozowski for Reserved. Drugi etap akcji, który rozpocznie się w marcu obejmie komercyjną kampanię w prasie, działania product placement oraz PR, internet (Gadu-Gadu, Interia.pl, Wp.pl), akcje w centrach handlowych i komercyjne działania oraz producent placement w telewizji (m.in. w: TVN, TVP, Polsat, TV4 oraz Canal +, MTV i Viva.

Przy zakupie prasy Reserved współpracuje z Małgorzatą Kralkowską, a zakup czasu w telewizji zapewnia dom mediowy Universal McCann oraz agencja RE:PUBLIC, która przygotowuje także (wraz z firmą PLEJ) pokaz kolekcji "Paprocki & Brzozowski for Reserved".

Kolekcję Paprocki & Brzozowski for Reserved zareklamuje polska modelka - odkrycie francuskiego Vogue. Ma na imię Kornelia. Pochodzi z Polski. Po raz pierwszy stanęła przez obiektywem kilka miesięcy temu, w sesji zdjęciowej dla francuskiego Dedicate.

Kolekcja Paprocki & Brzozowski for Reserved trafi do wszystkich europejskich krajów, w których Reserved posiada swoje salony. Będzie sprzedawana w wybranych sklepach, które znajdują się w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. W Polsce będą to 22 salony spośród ponad 100, jakie w tej chwili ma w swoim portfolio Reserved.

Dołącz do dyskusji: Nietypowy początek kampanii 'Paprocki & Brzozowski for Reserved'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl