Nikodem Rachoń awansował w Enerdze na dyrektora marketingu i komunikacji
Od kwietnia br. Nikodem Rachoń pełni w spółce Energa funkcję dyrektora departamentu marketingu i komunikacji. Zastąpił na tym stanowisku Annę Ziobroń, która rozstała się z firmą.
O awansie Nikodema Rachonia na stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji Energi poinformowała właśnie Gazeta.pl. Portal po dwóch miesiącach od wysłania pytań otrzymał potwierdzenie tej informacji z biura prasowego firmy.
Poprzednio szefową marketingu i komunikacji w Enerdze była Anna Ziobroń. Jak informowaliśmy, na początku ub.r. rozstała się ze spółką.
Nikodem Rachoń pracuje w Enerdze od wiosny 2016 roku. Pełnił tam kolejno funkcje głównego eksperta ds. marketingu i komunikacji, dyrektora zarządzania marką oraz, od listopada 2016 roku, zastępcy dyrektora marketingu i komunikacji oraz kierownika wydziału CSR.
W 2016 roku Rachoń został przez Nowoczesną umieszczony na liście tzw. Misiewiczów, czyli osób, które po przejęciu władzy przez PiS dzięki ich koneksjom zatrudniono w spółkach i instytucjach państwowych. Dlaczego? Jest bratem Michała Rachonia, dziennikarza od początku 2016 roku związanego z TVP Info.
Wcześniej Nikodem Rachoń pracował m.in. w Dcode Media, gdzie najpierw był konsultantem, a potem regionalnym menedżerem. Ponadto przez cztery lata wykładał w Akademii Morskiej w Gdyni, był też asystentem Krzysztofa Hołowczyca podczas części jego kadencji w Parlamencie Europejskim.
Nikodem Rachoń jest doktorem filozofii, ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia doktoranckie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Od początku br. szefem biura prasowego Energi jest Klaudiusz Pobudzin, wcześniej dziennikarz Telewizji Polskiej i TV Trwam. W spółce zastąpił Andrzeja Dunajskiego, odwołanego w grudniu ub.r. po stawiającym firmę w złym świetle tekście „Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: Nikodem Rachoń awansował w Enerdze na dyrektora marketingu i komunikacji