SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niższa cena przynosi efekty

Po obniżce ceny rośnie sprzedaż "Super Expressu"

 Na półmetku warszawskiej kampanii promocyjnej "Super Expressu" pod hasłem "Podwyżkom nie, wygranym tak" można już mówić o tym, że zamierzony cel został osiągnięty - informuje "Media Express", wydawcy gazety

Sprzedaż gazety na obszarze objętym kampanią wzrosła o 14,4%. Zdaniem ME złożyło się na to wiele czynników: obniżka ceny gazety, popularność nowej zdrapki, a także szeroki zasięg kampanii outdoorowej i radiowej. Informacje o zdrapce i nowych cenach SE ukazały się w sumie na 300 bilboardach, 25 autobusach. Outdoor wspomagają spoty radiowe 3 razy w tygodniu na antenie Eski i Pogody.

Warto także podkreślić, że dodatek warszawski ukazujący od połowy lutego 2004 jest coraz lepiej rozpoznawany. W badaniach dotyczących postrzegania pierwszej strony i poszczególnych tematów gazety, Czytelnicy coraz częściej jako ważne wybierają artykuły ukazujące się w "Warszawie". Zdrapka oraz kampania promująca ją w stolicy potrwają do 15 czerwca - informuje ME.

Tymczasem jak wynika z najnowszych danych ZKDP w kwietniu sprzedaż "SE" wyniosła 242 tys. egzemplarzy, gdy miesiąc wcześniej tylko 230,1 tys.

Dołącz do dyskusji: Niższa cena przynosi efekty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl