Noblowski sen Serca i Rozumu reklamuje Neostradę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania Neostrady w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image i MEC.
W nowej reklamie Neostrady Rozum o poranku opowiada Sercu swój sen: w szwedzkiej akademii miał odebrać Nagrodę Nobla ze wszystkich dziedzin. Retrospekcja w kulminacyjnym momencie zostaje jednak przerywana tak, jak bywa to z połączeniem internetowym. Na co Serce sugeruje przyjacielowi spacer z Pieszczochem.
Spot informuje, że Neostrada bez limitu na transfer danych jest teraz dostępna w Orange od 49 zł miesięcznie. „Szczęśliwi limitów nie mają i ściągają ile chcą” - podsumowuje hasło główne kampanii.
Kampania jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN i Polsat i wybrane kanały tematyczne) oraz prasie (dzienniki, tygodniki i miesięczniki). Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Film It, a postprodukcją zajęło się Platige Image. Orange nie informuje, jak długo potrwa kampania.
Dołącz do dyskusji: Noblowski sen Serca i Rozumu reklamuje Neostradę (wideo)
tylko firma reklamowa kase wziela na lajki bajki :)