SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nokia dzieli budżet reklamowy

Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowej między należącą do Aegis Group sieć Isobar i obecnie obsługującą w tym zakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

Największy producent telefonów komórkowych na świecie zamierza podzielić pomiędzy obie firmy sześć swoich globalnych kampanii w różnych regionach swojej działalności.

Isobar i R/GA będą odpowiedzialne za strategię cyfrową, reklamę online oraz projektowanie stron internetowych. Możliwe jest również, że będą one pracować nad niektórymi lokalnymi kampaniami fińskiej firmy.

W październiku ubiegłego roku Nokia uruchomiła jedną z największych kampanii marketingowych w swojej historii, mającą na celu promocję nowej usługi firmy o nazwie 'Comes With Music'. Kampania ta została przygotowana przez agencje Wieden & Kennedy, R/GA oraz Work Club.

źródło: newmediaage

  • Więcej informacji:
  • Nokia

Dołącz do dyskusji: Nokia dzieli budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl