SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nokia ogłasza przetarg na budżet medialny

Nokia ogłosiła przetarg na globalne planowanie i zakup mediów.

Obecnie medialny budżet największego producenta telefonów komórkowych na świecie w Europie, Azji i USA obsługuje dom mediowy MediaCom.

Ogłoszenie przetargu jest następstwem serii zmian, jakie w ostatnich miesiącach w zakresie globalnych działań reklamowych poczyniła Nokia.

W listopadzie ubiegłego roku firma zrezygnowała z usług Lowe London i wybrała agencję Wieden & Kennedy do obsługi globalnego budżetu reklamowego telefonów z serii N. Z kolei w ubiegłym miesiącu Nokia podzieliła swój globalny budżet reklamy cyfrowej między należącą do Aegis Group sieć Isobar i dotychczas obsługującą w tym zakresie firmę amerykańską agencję kreatywną R/GA.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Nokia ogłasza przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl