Novimedia CP i Direct PG z nagrodami Pearl Awards
Polskie firmy Novimedia Custom Publishing i Direct Publishing Group otrzymały po dwie nagrody Pearl Awards za swoje projekty custom publishingowe. Wyróżnione zostały newsletter "Yoshi!", internetowa wersja "The Cut by Levi's" oraz magazyny "Leenia" i "CP News".
W Nowym Jorku podczas uroczystego rozdania Pearl Awards, nagród
dla magazynów custom publishing z całego świata, Novimedia Custom
Publishing otrzymała Złotą Perłę za newsletter "Yoshi!" rozsyłany
do pracowników Toyoty w Wałbrzychu oraz Srebrną Perłę za "CP News"
- magazyn wewnętrzny sieci Citroen Polska. Natomiast Direct
Publishing Group zdobyła Srebrną Perłę za projekt graficzny
czasopisma "Leenia" oraz Brązową Perłę za internetowe wydanie
magazynu "The Cut by Levi's".
- Fakt, że przy pierwszym zgłoszeniu naszych prac dostaliśmy
nagrody, a także to, że nie byliśmy jedyną wyróżnioną firmą z
Polski oznacza, że rynek custom publishing w naszym kraju osiągnął
dojrzałość - komentuje Michał Sztand, prezes Direct Publishing
Group.
Dołącz do dyskusji: Novimedia CP i Direct PG z nagrodami Pearl Awards