Nowa szata serwisów MM Moje Miasto
Media Regionalne odświeżają serwisy MM Moje Miasto. Zmianyobejmujące nawigację i grafikę przygotowała agencja Artegence.
Zmiany serwisów MM Moje Miasto objęły na razie pilotażowo stronęmmtrojmiasto.pl. Witryna zyskała nową architekturę informacji inawigację, co ma podnieść przejrzystość zamieszczanych treści.Internauci mogą obecnie rozwijać i zwijać poszczególne sekcje orazprzesuwać je zgodnie ze swoimi preferencjami. Serwis ma równieżzmienioną szatę graficzną, a dla klientów biznesowych będą w nimtestowane nowe obszary takie jak strony tematyczne.
- Odpowiadamy w ten sposób na zapotrzebowanie użytkowników, zktórymi jesteśmy w stałym kontakcie - opisuje Tomasz Krawczyk,zastępca dyrektora ds. nowych mediów w Mediach Regionalnych.
Zmiany wprowadziła agencja interaktywna Artegence, którawspólnie z Mediami Regionalnymi w okresie pilotażowym będziezbierać informacje zwrotne od użytkowników witryny. Pouwzględnieniu tych opinii firmy udostępnią odświeżone wersjepozostałych 25 stron MM Moje Miasto.
Dołącz do dyskusji: Nowa szata serwisów MM Moje Miasto