SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa zabawa "GW"

"Szalona AUKCJA - Kto da mniej?" - nowa gra "GW"

"Gazeta Wyborcza" startuje z nową zabawą dla swoich czytelników. Od 28 stycznia do piątkowych i sobotnich wydań Gazety dołączane będą karty do gry, dzięki którym będzie można uczestniczyć w "Szalonej AUKCJI". Kompleksową obsługą projektu zajmuje się One-2-One, która opracowała SMSowy mechanizm aukcyjny, zapewniła także kreację rozwiązań komunikacyjnych oraz wszystkie aspekty techniczno-prawne.

Nazwa "Szalona AUKCJA" odzwierciedla niezwykły mechanizm na jakim oparta jest zabawa. Zwycięzcami aukcji nie zostają bowiem osoby, które złożą najwyższą ofertę, jak w klasycznych aukcjach, a wprost przeciwnie. Wartościowe nagrody m.in. samochody, notebooki, kamery, wygrają ci czytelnicy, którzy zaoferują najniższą, ale nie podaną przez innych uczestników gry cenę za licytowany przedmiot. Dodatkowo wśród wszystkich uczestników  loterii  losuje się nagrody pieniężne w każdym dniu trwania loterii.

Kanałem komunikacji użytym w "Szalonej AUKCJI" jest SMS. By wziąć udział w zabawie wystarczy wysłać SMS z unikatowym kodem zamieszczonym na "karcie do gry" dołączonej do "Gazety Wyborczej". Od tego momentu można licytować poszczególne nagrody "Szalonej AUKCJI" przebijając oferty innych graczy, szukając kwoty najniższej i niepowtarzalnej.

Akcja jest reklamowana na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS), w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i rozgłośniach radiowych (m.in. RMF FM i Radio Zet).

Dołącz do dyskusji: Nowa zabawa "GW"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl