Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje
Pepsi ujawniła radykalne zmiany, które wprowadzi w swoim logo. Sąone częścią planowanej globalnej przemiany marki, która będziekosztować koncern 1,2 mld dolarów.
Czerwono-niebieskie logo w kształcie kuli, zostało wymyślone wlatach 50-tych. Od tamtego czasu przeszło już parę ewolucji, bystać się takie, jakie znamy je dziś. Teraz ma być użyte naproduktach marki w nieznany dotychczas sposób.
Kula będzie wyrażać emocje, z którymi mają kojarzyć sięprodukty. Na Pepsi dietetycznej logo ma wydawać się być delikatnymuśmiechem, na zwykłej - szczerzeniem, a na Pepsi Max - jakby sięśmiało.
Jest to już kolejna ofensywa Pepsi. Obecnie jej zyski nie sązadowalające i ogłosiła plany dotyczące cięcia miejsc pracy.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Pepsi będzie przekazywać emocje