Nowe oferta OBOP
Nowy sposób zdobywania informacji
19 września TNS OBOP wysłał "ostatni list z TNS OBOP" - ostatni e-mail użyty jako narzędzie marketingu bezpośredniego wysłany bez zgody adresata. W zamian TNS OBOP zaoferował jego odbiorcom możliwość zamówienia bezpłatnego e-newslettera ">>infoDROP", zawierającego najnowsze informacje dotyczące rynku badawczego. Poprzez tę akcję TNS OBOP wyprzedził wymagania nałożone przez ustawę regulującą wykorzystanie narzędzi marketingu bezpośredniego, która wejdzie w życie w marcu 2003 r.
Rezygnacja z wykorzystania bazy danych z adresami e-mail to z jednej strony rezygnacja z dotarcia do sporej grupy potencjalnych klientów, z drugiej zaś zyskanie pewności, że osoby subskrybujące e-newsletter rzeczywiście chcą otrzymywać te informacje. Grupa tych osób - choćby była dziesięciokrotnie mniej liczna niż grupa adresatów dotychczasowych przesyłek - jest dla nas znacznie cenniejsza - mówi Mateusz Galica, dyrektor marketingu TNS OBOP.
Celem e-newslettera jest systematyczne informowanie klientów o ostatnich wydarzeniach ze świata badań marketingowych. ">>infoDROP" będzie ukazywał się w cyklu tygodniowym. Będzie zawierał kilka krótkich wiadomości oraz pola przekierowujące odbiorcę do stałych pozycji serwisu internetowego TNS OBOP (jak np. ranking spotów reklamowych). W przypadku szerszego zainteresowania jakąś informacją użytkownik w każdej chwili będzie mógł się połączyć z pełnym tekstem źródłowym za pomocą odnośnika do strony internetowej.
Dołącz do dyskusji: Nowe oferta OBOP