Nowe twarze w Edelman Polska
Zofia Bugajna i Miłosz Gromski to nowi konsultanci, którzy dołączyli do zespołu Działu PR Korporacyjnego Edelman Polska.
Zofia Bugajna pracować będzie na stanowisku Account Managera. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, interesuje się również zagadnieniami związanym z zarządzaniem marką. Jest ekspertem w dziedzinie branży motoryzacyjnej. Wcześniej pracowała w agencji Euro RSCG Sensors, gdzie przez dwa lata odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz Brand PR firmy Volvo Auto Polska.Brała również udział w projektach dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego realizowanych dla PZU SA oraz Krajowej Rady Ruchu Drogowego. Doradzała również przy realizacji kampanii społecznej „Włącz światła”. Karierę w branży PR rozpoczęła w należącej do grupy Leo Burnett agencji 180° PR. Wcześniej, przez ponad trzy lata związana była z poznańskimi redakcjami Radia Merkury (Regionalna Rozgłośnia Polskiego Radia) oraz TVP3 Poznań, gdzie pracowała jako dziennikarz. Absolwentka dziennikarstwa oraz marketingu politycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Miłosz Gromski dołączył do zespołu Edelman Polska jako Account Executive. Współpracę z Edelman rozpoczął już jako praktykant. Uczestniczył m.in. w przygotowaniach europejskiej kampanii Climate Change. Doświadczenia z zakresu public relations zdobywał m.in. w stowarzyszeniu Centrum Młodych Dyplomatów, gdzie organizował i koordynował szereg inicjatyw o charakterze międzynarodowym. Była odpowiedzialny m.in. warsztaty naukowe na temat Traktatu Konstytucyjnego UE oraz polsko-ukraiński projekt „Two nations – one truth”. Jest współautorem stron i portali internetowych m.in. oficjalnej witryny Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Magister politologii Uniwersytetu Gdańskiego. Edukację kontynuuje w Instytucie Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Edelman Polska