Nowi art directorzy i copywriter w Netizens Peppermint
Konrad Wysokiński objął stanowisko senior art directora, a Bartłomiej Starak, Marcin Słociński i Marek Piowczyk – art directorów w agencji interaktywnej Netizens Peppermint. Do firmy dołączyła też copywriter Dominika Porwit-Wądołowska.
Konrad Wysokiński przez ostatnie dwa i pół roku pracował w agencji Ogilvy Interactive, a ponadto jako freelancer współpracował m.in. z Adv.pl i Euro RSCG Digital. Obsługiwał klientów jak m.in. Liberty Direct, Nestle Nutrition, IBM, Motorola, Ge Money Bank / BPH, Castrol, Cyfra+ i Link4
Bartłomiej Starak przez ostatnich 6 lat był freelancerem, współpracując z takimi agencjami jak: Adv.pl, Interactive Solutions, Honki i Global Project. Wcześniej pracował w os3 multimedia oraz Click5 (obecnie Gong).
Marcin Słociński prowadził własną agencję, a także pracował w agencji Dreamup, głównie zajmując się obsługą Campusa i Apinusa. Ponadto współtworzył magazyn młodzieżowy „LOL” oraz realizował zlecenia dla instytucji kulturalnych, m.in. dla Górnośląskiego Centrum Kultury i galerii Sektor.
Marek Piowczyk wcześniej współpracował z agencjami interaktywnymi takimi jak Graffitti, Lemon Projekt i Positive Power. Projektował również dla instytucji państwowych, m.in. Politechniki Śląskiej i Uniwersystetu Śląskiego.
Natomiast Dominika Porwit-Wądołowska stworzyła postać Metana, superbohatera śląskiego, na potrzeby projekt mającego za zadanie rewitalizację społeczno-kulturalną Śląska. Poza tym prowadziła Galerię Strefart w Tychach, publikowała w czasopismach literackich, a także wystawiła kilka swoich sztuk teatralnych.
Dołącz do dyskusji: Nowi art directorzy i copywriter w Netizens Peppermint