Nowy biznes Madonny, sieć siłowni
Madonna postanowiła otworzyć własną sieć siłowni.
52-letnia piosenkarka, znana z dbałości o kondycję fizyczną, powiększy swoje imperium o sieć ośrodków "Hard Candy Fitness". Siłownie zostaną otwarte w największych miastach świata, w których Madonna cieszy się niesłabnącą popularnością.
- Madonna brała czynny udział w projektowaniu sal, dlatego wyraźnie widać w nich jej rękę - oświadczył współpracownik gwiazdy, Mark Mastrov. - Ta sieć ma odzwierciedlać jej podejście do życia.
Oprócz pomieszczeń wyposażonych w sprzęt treningowy w ośrodkach znajdą się także bary podające świeże soki, sale do jogi i sauny. Pierwsze centrum zostanie otwarte w przyszłym miesiącu w stolicy Meksyku. Kolejne pojawią się w Argentynie, Rosji i Brazylii.
Ostatnia płyta Madonny to "Hard Candy" z kwietnia 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy biznes Madonny, sieć siłowni