Nowy butik kreatywny na rynku
Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing, założył butik kreatywny Pompidou. Objął w nim funkcję prezesa i dyrektora kreatywnego.
Profil działalności Pompidou to identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendów i zjawisk konsumenckich.
- Dla Pompidou słowo kreacja łączy w sobie wiele elementów. Kreacja, to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowanie graficzne". Design zajmuje bardzo ważne miejsce, ale musi powstawać w towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, pod okiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniu marki. Te wszystkie elementy są w jakiś sposób od siebie uzależnione, więc muszą być idealnie spójne, uzupełniające się - mówi o filozofii firmy Sebastian Wełdycz.
W swoje struktury butik włączył agencję public relations Republiqa, którą prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W Pompidou objęły one kolejno funkcje: dyrektora działu public relations oraz dyrektora działu client service.
W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutację pracowników.
Dołącz do dyskusji: Nowy butik kreatywny na rynku