SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy butik kreatywny na rynku

Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing, założył butik kreatywny Pompidou. Objął w nim funkcję prezesa i dyrektora kreatywnego.

Profil działalności Pompidou to identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendów i zjawisk konsumenckich.

- Dla Pompidou słowo kreacja łączy w sobie wiele elementów. Kreacja, to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowanie graficzne". Design zajmuje bardzo ważne miejsce, ale musi powstawać w towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, pod okiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniu marki. Te wszystkie elementy są w jakiś sposób od siebie uzależnione, więc muszą być idealnie spójne, uzupełniające się - mówi o filozofii firmy Sebastian Wełdycz.

W swoje struktury butik włączył agencję public relations Republiqa, którą prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W  Pompidou objęły one kolejno funkcje: dyrektora działu public relations oraz dyrektora działu client service.

W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutację pracowników.

Dołącz do dyskusji: Nowy butik kreatywny na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl