SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy internetowy serwis ogłoszeniowy

We wtorek ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Agory

We wtorek ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl (http://www.aaaby.pl). Jej celem jest prezentacja brandu oraz dotarcie do użytkowników sieci z informacją o ofercie serwisu. Kampanię reklamową serwisu Aaaby.pl opracowała szczecińska Agencja Interaktywna Byss. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy CR Media. Kampania potrwa do 30 listopada.

Kampania reklamowa serwisu Aaaby.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach oraz komunikatorach. Składa się z dwóch etapów - launchu ogólnego, w którym wykorzystano billboardy i pop-undery oraz z launchu produktowego, w którym są promowane 4 kategorie ogłoszeń: praca, nieruchomości auto oraz turystyka. Dotychczas serwis był promowany na portalu Gazeta.pl oraz w formie ogłoszeń drobnych w cotygodniowych dodatkach "Gazety Wyborczej": "Komputer", "Nieruchomości", "Praca", "Supermarket" oraz "Wysokie Obroty".

Właścicielem serwisu jest Agora SA - wydawca "Gazety Wyborczej" oraz właściciel portalu Gazeta.pl. Serwis zawiera około 200 tys. ogłoszeń podzielonych na 19 branż. W Aaaby.pl znajduje się przeciętnie ok. 10 tys. ofert pracy, m.in. te ukazujące się w "Gazeta Praca", poniedziałkowym dodatku "Gazety Wyborczej". W serwisie można przeszukać również bazy kluczowych agencji pośrednictwa obrotu nieruchomościami - przeciętnie jest to ok. 150 tys. ogłoszeń z rynku mieszkań, domów i gruntów.

Dołącz do dyskusji: Nowy internetowy serwis ogłoszeniowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl