Nowy tytuł w portfolio Ad Meritum
Do pakietu pism prestiżowych Ad Meritum dołączył w październiku miesięcznik Nurkowanie (Wydawnictwo OKTO Sp. z o.o.).
Tytuł istnieje na rynku nieprzerwanie od 1995 roku w nakładzie 8 tys. egz. jako pismo o największym zasięgu poświęcone nurkowaniu i tematyce pokrewnej. Na 84 stronach „Nurkowania” zawarte są informacje dotyczące podróży, sprzętu, archeologii, medycyny i techniki nurkowej oraz fotografii podwodnej.
Czytelnicy magazynu to osoby w wieku 25-49 lat, zamożne, aktywnie spędzające czas, zawodowcy i amatorzy nurkowania. Pismo dostępne jest w sieci salonów prasowych Empik, Ruch, Kolporter, sklepach i klubach nurkowych. 30% nakładu stanowi prenumerata.
Do pakietu pism prestiżowych Ad Meritum należą także: „Magazyn Golf”, „Magazyn Wino”, „Pilot Club” i „F1 Racing”.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł w portfolio Ad Meritum