Ofensywa programowa MTV Networks Polska
MTV Networks Polska stawia tej wiosny na polskie produkcje. W MTV Polska zobaczymy domy znanych osób, w Vivie program raperów z Grupy Operacyjnej "Fristajlo" a w VH1 pierwszy w Polsce program o latach 90-tych.
"MTV Cribs" na MTV zaprosi widzów do domów takich gwiazd, jak Mariusz Pudzianowski, Michał Wiśniewski czy Natalia Kukulska. Program wsparła kampania reklamowa o zasięgu ogólnopolskim.
W programie "Pimp My Room" stacja "odpicuje" pokoje widzów zgodnie z ich upodobaniami. W "Pogromcach rekordów" pięcioro śmiałków będzie bić światowe rekordy np. w rzucaniu pizzą na odległość. Jedną z uczestniczek będzie prezenterka stacji, Katarzyna Burzyńska. Późną wiosną wśród nowości programowych pojawi się kolejna edycja programu "Re-kreacje", a w maju w ramówce stacji kreskówka "Rick i Steve - najszczęśliwsi geje pod słońcem".
Jeszcze w kwietniu Viva Polska wprowadzi do ramówki takie nowości, jak "Fristajlo" czy "Hot or Not". Pierwsza propozycja to autorski program raperów z Grupy Operacyjnej, którzy sparodiują m.in. Michała Wiśniewskiego, serial "M jak miłość" czy telezakupy Mango. Jurorzy programu "Hot or Not", w tym piosenkarka Katarzyna Klich, przesłuchają setki kandydatów, aby wybrać dwóch przyszłych prezenterów Vivy. Kolejne nowości Vivy to dwie listy przebojów - "Top 10 PL", czyli największe hity z Polski oraz "Girls Chart", utwory, które najbardziej lubią dziewczyny.
Prezenterka VH1 Małgorzata Halber zaprosi widzów w podróż po latach 90. w premierowym programie "90/godz.". Widzowie usłyszą w nim o najważniejszych wydarzeniach muzycznych, modowych i filmowych tamtej dekady. Dla fanów mody VH1 Polska przygotowało kolejne odcinki programu "New Look", gdzie Joanna Horodyńska wybierze najbardziej wystylizowaną uczestniczkę konkursu modowego. W ramówce też "Pop lista", czyli codzienne notowanie, w którym prezentowane będą hity ostatnich tygodni w wykonaniu gwiazd muzyki pop.
Pierwszą z premier Comedy Central jest nie pokazywany jeszcze w Polsce serial komediowy z udziałem Pameli Anderson "Oczytana" (Stacked - org.). Grana przez nią bohaterka jest znudzona życiem pełnym imprez i z powodzeniem stara się o pracę w małej księgarni. Kolejną propozycją dla wielbicieli seriali jest "Biuro" (The Office). Jego twórcy zapraszają widzów do biurowego labiryntu, po którym codziennie poruszają się pracownicy pewnej firmy w Pensylwanii. W maju pojawi się brytyjski komediodramat "Teachers", opowiadający o prywatnym i zawodowym życiu młodych nauczycieli szkoły średniej. Serial nominowany był do nagród BAFTA, British Comedy Awards oraz Royal Television Society.
"Comedy Central największe jaja w telewizji" - z takim hasłem 1 kwietnia wystartowała sześciotygodniowa kampania reklamowa stacji o wartości 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa programowa MTV Networks Polska