1,2 mln widzów programu „Agent - Gwiazdy 4”. TVN liderem w 16-49
Czwarty sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,19 mln widzów, tyle samo ile śledziło drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 21,11 mln zł.
Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana była w środy o godz. 21.30, w okresie od 27 lutego do 22 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków reality-show wyniosła 1,19 mln osób, co przełożyło się na 8,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię przyciągnął odcinek formatu z 3 kwietnia, który śledziło średnio 1,45 mln widzów.
Widownia programu, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji, utrzymała się na stałym poziomie. Wówczas produkcję oglądało średnio też 1,19 mln osób, a jej udział wynosił 8,90 proc. w 4+, 13,43 proc. w 16-49 i 10,99 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2 z udziałem na poziomie 15,97 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale”. Trzecia była TVP1 (7,93 proc.; różne audycje, w tym mecze piłki nożnej), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (7,62 proc.; gł. „All together now”, filmy fabularne i „Ślad”).
Wśród widzów w grupie 16-59 TVN również był drugi, ale w grupie 16-49 stacja była liderem rynku.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonego sezonu produkcji wyniosły 21,11 mln zł, podczas gdy rok temu było to 20,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.
Zwycięzcą „Agent - Gwiazdy 4” został Damian Kordas, a w rolę agenta wcieliła się Maria Sadowska.
Prowadzącą ponownie była Kinga Rusin. Najnowsza część programu rozgrywała się na Wyspach Kanaryjskich.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów programu „Agent - Gwiazdy 4”. TVN liderem w 16-49