SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Vox Music TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2018 roku wyniósł 0,60 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 11,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w marcu br. wyniósł 0,39 proc. Dla porównania naziemna 8TV w marcu ub.r. miała średni udział na poziomie 0,27 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,04 proc. (bez zmian).

Podium uzupełniają ex aequo dwa kanały 4FunTV i należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Ich średnie miesięczne udziały w rynku telewizyjnym wyniosły po 0,14 proc. Wynik pierwszego kanału względem marca ub.r. się nie zmienił, a drugiego - wzrósł o 16,67 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł Vox Music TV, który awansował z 14. na 9. lokatę. Jego średni udział zwiększył się o dwie trzecie do 0,05 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 80 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 10. na ostatnie miejsce.

11. miejsce zajął kanał MTV Music Polska, który 17 października ub.r. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział tej anteny w marcu 2018 roku wyniósł 0,03 proc., po spadku względem VIVY Polska z marca 2017 roku o 57,14 proc.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 11,32 proc., wyniósł 0,94 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 82,05 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,33 proc. udziału; + 22,22 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mógł Vox Music TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 85,71 proc. do 0,01 proc.

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antypolo
Ale dno,wstyd,żeby największy szajs miał takie branie,,,
0 0
odpowiedź
User
Waidmanns
Nowa plyta RAMMSTEINA coraz blizej.Istnieje szansa,ze byc moze pojawi sie ona juz w grudniu tego roku.Pozyjemy,zobaczymy.Nie chce sie cieszyc na zapas,aby sie pozniej bolesnie nie rozczarowac.Bo wczesniej bylem pewny,ze ta plyta ukaze sie w 2017 roku,ale niestety tak sie nie stalo.No coz,tak bywa,choc nie ukrywam,ze bylo mi z tego powodu strasznie przykro i smutno.Ale mam nadzieje,ze teraz juz wszystko bedzie dobrze.Pozdrawiam z calego serca zespol RAMMSTEIN!
0 0
odpowiedź
User
Gość
A jakim cudem MTV Polska znalazło się w zestawieniu? Przecież tam non stop lecą nastoletnie matki i jakieś wyreżyserowane paradokumenty. Ciężko to nazwać stacją muzyczną jak klipy puszczają tylko w nocy i to przez kilka godzin.
0 0
odpowiedź