SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych

W okresie od 1 września ub.r. do 16 lipca br. magazyn „Minęła 20” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł.

Shutterstock.com Shutterstock.com

Aktualnie wieczorny program TVP Info „Minęła 20” emitowany jest od niedzieli do czwartku o godz. 20.08 (do stycznia br. również i w soboty). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 3,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 7 stycznia br. - obejrzało je 1,02 mln widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,80 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy jest TVN24.

Wpływy z reklam przy emisji programu w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Dołącz do dyskusji: 605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wer
Kłamczuchy z TVPiss z Rachoniem na czele.
0 0
odpowiedź
User
buyer
Ale ale... to badania Nielsen są dobre czy spaprane?
Jeśli w 4+ mają 3.93 a w 16-59 1.91 to mają mocną grupę przedszkolaków, uczniów podstawówki i przygłuchych staruszków. W mediaplanie: NOCNIKI
0 0
odpowiedź
User
mbbm
Czyli od 50-80% widzów tych programów stanowią ludzie 60+. Telewizja dosłownie umiera.
0 0
odpowiedź