SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,28 mln widzów „Przyjaciółek 16”. Polsat wiceliderem w 16-49

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,28 mln osób, o 300 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i był wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 30,16 mln zł.

fot. Telewizja Polsat fot. Telewizja Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że szesnastą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 3 września do 27 listopada br.) śledziło średnio 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 9,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,20 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 22 października br. Zgromadził przed telewizorami 1,41 mln oglądających.

Dla porównania, czternastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,58 mln osób (czyli o 300 tys. widzów mniej), co przekładało się na 11,40 proc. udziału w 4+ 13,94 proc. w 16-49 oraz 13,30 proc. w 16-59.

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 15,93 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 12,36 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (filmy fabularne; 4,89 proc.).

Polsat był wiceliderem wśród widzów w grupie 16-49. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 30,16 mln zł. Dla porównania, czternasty sezon zarobił z reklam 32,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,28 mln widzów „Przyjaciółek 16”. Polsat wiceliderem w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sss
Powinni zmienić tytuł na "Nimfomanki" patrząc na ich zmiany partnerów
0 0
odpowiedź
User
Gut
Oby to był już ostatni sezon. Tyle nowych seriali się szykuje na wiosnę... W miejsce Przyjaciółek dałbym Tatuśków.
0 0
odpowiedź
User
Daniel
Nuda nuda. Opera mydlana do kasacji.
0 0
odpowiedź