SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła w marcu do 22,3 proc.

Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła w marcu 22,3 proc. wobec 21,9 proc. rok wcześniej, podała spółka powołując się na dane AGB Nielsen. W tzw. "peak time" (18:00-23:00) oglądalność kanałów z grupy TVN wzrosła do 24,8 proc. wobec 24,1 proc. w marcu 2009 r.

Oglądalność sztandarowego kanału TVN liczona całodobowo wzrosła do 17,2% wobec 17,0% przed rokiem. W swojej komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys. mieszkańców) kanał TVN zanotował oglądalność na poziomie 23,1% wobec 23,9% przed rokiem. W tej grupie w ‘peak time' kanał miał oglądalność na poziomie 27,6% wobec 27,4% przed rokiem.

"Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (89% gospodarstw domowych w Polsce) TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w peak time i drugim w ujęciu całodobowym. TVN był jedynym kanałem, który poprawił swój udział w rynku w porównaniu do analogicznego okresu 2009 r." - podkreślono w komunikacie spółki.

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła w marcu do 22,3 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
TVN - żadnych nowych programów, od kilku lat tylko nowe edycje show "Taniec z gwiazdami", "You can dance", "Szymon Majewski", ""Kuba Wojewódzki", "Mam talent" czy "Rozmów w Toku", telenowel sądowych i detektywistycznych. W dni powszednie codzienna popołudniowo-wieczorna ramówka TVN wygląda niemal identycznie, zaś o dobrym sporcie prócz LM, koncertach gwiazd muzyki pop, rock czy dance można tylko pomarzyć. TVN - owskie tasiemce są gł. dla kobiet i to głównie za ich sprawą rośnie niestety oglądalność tej stacji. Pytanie, jak długo?
0 0
odpowiedź