SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Olivia” z Kasią Maciąg wsparta kampanią

Lutowe wydanie miesięcznika „Olivia” (Marquard Media Polska), które ukazało się 10 stycznia br., wspiera kampania reklamowa. Na okładce znalazła się aktorka Katarzyna Maciąg.

Działania promocyjne prowadzone są w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7 i TV 4) oraz w magazynach Marquarda („Cosmopolitan”, “Hot Moda & Shopping”, „Joy”). Kreację przygotował wydawca, media zaplanował MediaVest.

Numer ma trzy mutacje: z długimi perłami w cenie 8,99 zł, z miksem toreb za 9,90 zł oraz bez dodatków w normalnej cenie 3,99 zł. Łączny nakład wydania to 253 egz.

Dołącz do dyskusji: „Olivia” z Kasią Maciąg wsparta kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl