OMG uruchomi jesienią przeglądarkę outdoorowych nośnikówreklamowych
Omnicom Media Group kończy prace nad komputerowym narzędziem dooptymalizacji selekcji outdoorowych kampanii reklamowych.Pozwalająca weryfikować i wybierać nośniki wykorzystywane w tymmedium promocyjnym aplikacja o nazwie Outdoor Media Integrator(OMI) zostanie wprowadzona do użycia jesienią
Outdoor Media Integrator pozwala jego użytkownikom (planerom,buyierom, klientom) na jednoczesną weryfikację i selekcję w jednejwspólnej platformie ofert pochodzących od kilku dysponentów orazmultiformatowych ofert zawierających różne typy nośników. Zasadyselekcji nośników są zbliżone do możliwości przeglądarekoferowanych obecnie przez właścicieli tych lokalizacji reklamowych,jednak podstawową różnicą jest możliwość importowania do aplikacjiróżnego typu ofert i aktywnej selekcji z dowolnej ilości i typównośników niezależnie od źródła pochodzenia ofert.
Dzięki tej nowoczesnej aplikacji selekcje nośników outdoorowychstaną się nie tylko dokładniejsze, ale również szybsze iłatwiejsze. Wykorzystanie OMI pozwoli także na wyeliminowaniewyboru nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości, costwarza znacznie lepszą niż dotychczas możliwość jakościowegoplanowania kampanii outdoorowych dla klientów domów mediowych zgrupy Omnicom Media Group.
OMI wykorzystuje mapy cyfrowe firmy Imagis .S.A. Współtwórcąoraz administratorem aplikacji jest firma badawcza LabCon.Pomysłodawcy i twórcy narzędzia planują jego dalszy rozwój idodawanie kolejnych funkcjonalności.
Jesienne kampanie outdoorowe klientów OMG będą już realizowane zwykorzystaniem tej aplikacji. Firma jako inicjator projektuzaprasza także inne domy mediowe i właścicieli nośników doskorzystania z potencjału OMI.
Dołącz do dyskusji: OMG uruchomi jesienią przeglądarkę outdoorowych nośnikówreklamowych