On Board PR dla Walta Disneya
On Board PR rozpoczyna realizację nowego projektu dla firmy The Walt Disney Company Ltd. Działania komunikacyjne skupione będą na promocji bloku programowego i strony internetowej dla przedszkolaków - Playhouse Disney.
On Board PR rozpoczęła kampanię promującą Playhouse Disney. Blok
tematyczny emitowany w kanale Disney Channel obejmuje audycje
telewizyjne powstałe z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i
ich rodzicach. Planowane działania mają podkreślać edukacyjne
walory Playhouse Disney, zwłaszcza w aspekcie nauki poprzez
zabawę.W ramach realizacji projektu firma On Board PR jest
odpowiedzialna za koordynację działań z zakresu media relations;
organizację warsztatów i briefingów prasowych oraz promocję strony
internetowej Playhouse Disney.
Działania kierowane są przede wszystkim do dziennikarzy magazynów
telewizyjnych oraz prasy kobiecej i adresowanej do rodziców.
Realizacja projektu potrwa do końca kwietnia 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: On Board PR dla Walta Disneya