SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

On Board PR dla Walta Disneya

On Board PR rozpoczyna realizację nowego projektu dla firmy The Walt Disney Company Ltd. Działania komunikacyjne skupione będą na promocji bloku programowego i strony internetowej dla przedszkolaków - Playhouse Disney.

On Board PR rozpoczęła kampanię promującą Playhouse Disney. Blok tematyczny emitowany w kanale Disney Channel obejmuje audycje telewizyjne powstałe z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i ich rodzicach. Planowane działania mają podkreślać edukacyjne walory Playhouse Disney, zwłaszcza w aspekcie nauki poprzez zabawę.W ramach realizacji projektu firma On Board PR jest odpowiedzialna za koordynację działań z zakresu media relations; organizację warsztatów i briefingów prasowych oraz promocję strony internetowej Playhouse Disney.

Działania kierowane są przede wszystkim do dziennikarzy magazynów telewizyjnych oraz prasy kobiecej i adresowanej do rodziców. Realizacja projektu potrwa do końca kwietnia 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: On Board PR dla Walta Disneya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl