SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opera uruchamia platformę mobilnej reklamy

Firma Opera Software, producent przeglądarek Opera i Opera Mini, uruchomiła platformę reklamową Open Mobile Ad Exchange.

Open Mobile Ad Exchange oferuje reklamodawcom, wydawcom i operatorom komórkowym możliwość dotarcia do 66,5 miliona użytkowników smartfonów i mniej zaawansowanych telefonów komórkowych korzystających z mobilnej przeglądarki internetowej Opera Mini.

Opera zapewnia, że dzięki platformie wydawcy będą mogli zwiększać swój przychód z aplikacji i treści poprzez użycie JavaScriptu na swoich witrynach. Z kolei reklamodawcy mają otrzymać kontrolę nad monetyzacją swoich reklam dzięki otrzymywanym na bieżąco raportom i analizom.

"Ostatnie dziesięć lat spędziliśmy na tworzeniu jak najlepszej mobilnej przeglądarki. Dziś rozpoczyna się dla nas nowy rozdział, w którym chcemy pomóc wydawcom, deweloperom i operatorom komórkowym w zwiększeniu ich przychodu poprzez dotarcie do globalnej grupy zaangażowanych użytkowników" - stwierdził Lars Boilesen, dyrektor wykonawczy Opera Software.

Dołącz do dyskusji: Opera uruchamia platformę mobilnej reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl