SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opus B dla Radia BIS

BIS Polskie Radio rozstrzygnęło przetarg na kampanię wizerunkową stacji.

Na short liście znalazły się trzy agencje: „Schulz”, „Opus B” oraz „Kreacja Pro”.

„Na podstawie przeprowadzonych badań oceny koncepcji kreatywnych dyrekcja BIS Polskiego Radia wybrała krakowską agencję Opus B” – mówi nam Anita Celarska, Specjalista ds. Public Relations PR SA.

Będzie to kolejna kampania wizerunkowa realizowana we współpracy z Opus B. W zeszłym roku agencja także przygotowywała kreację dla Radia BIS.

Start kampanii przewidziany jest na wrzesień 2006 roku.

Dołącz do dyskusji: Opus B dla Radia BIS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl