Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)
Należąca do koncernu Mondelez marka słodyczy Oreo uruchamia globalną platformę kreatywną "Stay Playful", rozpoczynając od kampanii telewizyjnej w Ameryce Północnej, w której uczestniczy muzyk Wiz Khalifa i jego pięcioletni syn.
Nowa platforma komunikacyjna Oreo autorstwa agencji The Martin Agency nawiązuje do platformy "Wonderfilled" również przez nią stworzonej, a wprowadzonej w 2013 roku. Była ona podstawą wielu kampanii na przestrzeni ostatnich lat, w tym prowadzonej od 2015 roku aktywności pod hasłem "Play With Oreo" i zeszłorocznego "We Are Oreo People" - w obu przypadkach ludzie dzięki ciastkom Oreo wspólnie spędzali czas bawiąc się.
Prowadzone w ramach nowej platformy działania reklamowe obejmą internet, social media i telewizję.
Tłem muzycznym do nowej reklamy Oreo jest nagrana przez Wiza Khalifa oryginalna piosenka "Playful 4 Life". W spocie muzyk występuje z synem Sebastianem – bawią się razem. W piosence padają m.in. "Mówią, że jesteśmy zbyt dorośli na zabawę? Mówimy, że zabawa nigdy się nie kończy ". 30-sekundowa wersja spotu zadebiutuje podczas rozdania nagród Grammy 10 lutego.
Oreo wyda również pełnowymiarową wersję piosenki przewodniej, którą można odtworzyć wyłącznie w "Oreo X Wiz Khalifa Limited-Edition Music Box".
Marka wprowadziła Oreo Music Box - miniaturowy gramofon, który odtwarza muzykę po umieszczeniu na niej ciasteczka Oreo - w Stanach Zjednoczonych w listopadzie zeszłego roku, jako część pakietu z limitowanej edycji sprzedawanego na Amazon za 19,99 dolarów.
Dołącz do dyskusji: Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną „Stay Playful”. W reklamie Wiz Khalifa (wideo)