Partner of Promotion wypromuje marki Eversoft, Everconcept i EverProgress
Partner of Promotion rozszerzyło portfolio klientów z branży IT o trzy nowe marki. Są nimi: Eversoft Sp. z o.o., Everconcept S.A. oraz produkt - EverProgress.
W ramach podpisanych umów agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji obu firm oraz produktu.
Pierwszym etapem realizowanej umowy jest stworzenie spójnej strategii komunikacji wszystkich marek grupy Eversoft, tj.: firm Eversoft Sp. z o.o., Everconcept S.A. oraz produktu Everprogress. Ponadto do zadań agencji będzie należało zbudowanie pełnego systemu identyfikacji wizualneji odświeżenie stron WWW obu firm.
W kolejnych etapach będzie realizowana kampania PR w obszarze B2B oraz działania social media na rzecz obu podmiotów.
Projekt realizuje zespół pod nadzorem Pawła Czermaka.
Umowa została podpisana od marca na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion wypromuje marki Eversoft, Everconcept i EverProgress