Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos
Do działów kreacji Kerris Group i San Markos na stanowisku senior graphic designera dołączyła Paula Głębocka. Poprzednio pełniła identyczną funkcję w Creative Pro Group.
Głębocka będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji. Odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych kampanii, systemów identyfikacji wizualnej oraz kreacji do kanałów ATL, BTL i digital.
Zajmuje się również web oraz UI designem. Realizuje działania dla klientów Kerris Group i San Markos, m.in. dla: Digital Care, Euronet, EWE, Swiss Krono czy ZT Kruszwica. Jest też zaangażowana w tworzenie konceptów kreatywnych na potrzeby działań new businessowych.
Ostatnio była związana z Creative Pro Group, gdzie jako senior graphic designer tworzyła projekty graficzne dla takich marek jak: BOSCH, Campari, HB Reavis, JTI czy Roche. Wcześniej na stanowisku Graphic Designer w Perfectto Events pracowała m.in. dla: AVON, CEDC, Electrolux, Ernst&Young, GSK, Mondelēz, Nestlé, PGNiG, PZU, Sanofi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Modern Forms i ASAP&ASAP Communication.
Zatrudnienie Pauli Głębockiej w obu agencjach jest kolejnym krokiem do zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Paula Głębocka z Creative Pro Group do Kerris Group i San Markos