Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny partnerami w Deloitte
Grono partnerów agencji konsultingowej Deloitte powiększyło się o dwa nowe nazwiska - Pawła Filipowicza i Michała Pieprznego. Eksperci zasilili dział konsultingu.
Obaj specjaliści dołączyli do Deloitte w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów nowymi technologiami.
– W ostatnich latach znacząco podnieśliśmy przychody pochodzące z usług związanych z nowoczesnymi technologiami i będziemy nadal wzmacniać ten segment - komentuje Andrzej Lachowski, partner zarządzający w dziale konsultingu Deloitte.
Paweł Filipowicz kieruje w Deloitte praktyką SAP w Polsce i Europie Środkowej. Wcześniej w IBM, jako senior partner z doświadczeniem w konsultingu oraz obszarze digital, odpowiadał za rozwój biznesu.
Michał Pieprzny przed dołączeniem do Deloitte był dyrektorem zarządzającym Payback Polska. W zespole strategii Deloitte będzie koncentrował się na usługach kierowanych przede wszystkim do klientów spoza sektora finansowego: dóbr konsumenckich, przemysłu oraz handlu. Wesprze firmę doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii ukierunkowanych na klienta, a także w zakresie digitalizacji POS, komunikacji wielokanałowej, zaawansowanej analityki oraz poprawy efektywności kosztowej i operacyjnej.
Dołącz do dyskusji: Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny partnerami w Deloitte