SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali

Paweł Wróbel, dotychczasowy dyrektor departamentu Public Relations i rzecznik prasowy spółek Grupy Generali Polska objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu Generali. Nowa jednostka powstała w wyniku połączenia departamentów PR oraz marketingu.

Wróbel odpowiedzialny będzie za budowanie i realizację strategii łączącej zarówno działania z obszaru Public Relations jak i marketingu, w tym m.in. za wszystkie działania promocyjne firmy, kampanie reklamowe, badania rynku, PR korporacyjny, media relations oraz sponsoring. Dalej będzie pełnił funkcję rzecznika prasowego Grupy Generali w Polsce.

Paweł Wróbel (ur. w 1977 r.) studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych (specjalizacja - reklama). W latach 2000-2007 był związany zawodowo z BRE Bankiem SA. Od 2000 roku odpowiedzialny - na różnych szczeblach zawodowych - za realizację zadań związanych z obszarem PR oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną banku. Od stycznia 2005 r. do marca 2007 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego BRE Banku. Z Grupą Generali związany jest od kwietnia 2007 r.

Dołącz do dyskusji: Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl