Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali
Paweł Wróbel, dotychczasowy dyrektor departamentu Public Relations i rzecznik prasowy spółek Grupy Generali Polska objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu Generali. Nowa jednostka powstała w wyniku połączenia departamentów PR oraz marketingu.
Wróbel odpowiedzialny będzie za budowanie i realizację strategii łączącej zarówno działania z obszaru Public Relations jak i marketingu, w tym m.in. za wszystkie działania promocyjne firmy, kampanie reklamowe, badania rynku, PR korporacyjny, media relations oraz sponsoring. Dalej będzie pełnił funkcję rzecznika prasowego Grupy Generali w Polsce.
Paweł Wróbel (ur. w 1977 r.) studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych (specjalizacja - reklama). W latach 2000-2007 był związany zawodowo z BRE Bankiem SA. Od 2000 roku odpowiedzialny - na różnych szczeblach zawodowych - za realizację zadań związanych z obszarem PR oraz komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną banku. Od stycznia 2005 r. do marca 2007 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego BRE Banku. Z Grupą Generali związany jest od kwietnia 2007 r.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wróbel szefem komunikacji i marketingu Grupy Generali